Yanıltıcı reklamlar için yaklaşık 32.5 milyon lira para cezasına çarptırıldı

Ticaret Bakanlığı tarafından yayınlanan bir beyanda, Konseyin 13 Mart'ta toplantıya karar verdiği 141 dosyanın 131'inde mevzuata aykırı ve bir dosyayı durdurmaya karar verildi.
Deklarasyonun yanı sıra, mevzuata karşı bulunan dosyalarla ilgili bir durdurma cezası ve 32 milyon 481 bin 507 idari ince pound, 5 dosyanın idari tedbirlerin uygulanmasını önlemek için tüketici uygulamalarının uygulanmasını önlemek için dosyaların 5'i.
Toplantıda, tüketicilerin tercihlerini ve ekonomik çıkarlarını etkileyen reklam ve ticari uygulamalar, teknolojik sektörde belirtilen niteliklerin veya Türkiye'de bu özelliklerin kullanılamaması ve Zerer'de bu özelliklere ilişkin konulara ilişkin konuların varlığı değil, traktörlere hazır olan bir beyanda tartışılmıştır.
Giyim sektörü için 4,8 milyon pound ceza
Beyannamede, Reklam Komisyonu tarafından yakından takip edilen indirimlerin satış kampanyaları ile ilgili denetimlerden biri, giymeye hazır sektörde gerçekleştirildi ve denetimi takiben 8 belirlenmiş dosya için 4 milyon 800 bin liralık idari para cezası verilmeye karar verildi.
Exorbited fiyat suçlamalarının Konsey tarafından gündemde olduğu bu dönemde, beyanda indirimli satış denetimleri de belirtildi, aşağıdakiler kaydedildi: kaydedildi:
“Bu denetimlerle, tüketici tercihlerinin tüketici tercihlerinin algılanması, gerçeğe karşı belirlenen yüksek fiyatlarla oluşturulan yanlış indirimlerin algılanmasıyla, indirimin, tüketicinin kuyuların olumsuz etkisini azaltma fırsatını düşünmek için kısa bir süre için geçerli olduğu algısının algılanması.
Beyannamede, teknolojik sektörün aynı kategorisindeki tüm mobil telefon modelleri özel bir uygulama oluşturmak için özel bir uygulamaya sahip olmasına rağmen, ancak bu kategorideki bazı modeller reklamcılığın belirli bir işlevine sahip değil, tüketicilerin reklamcılığın ana mesajında gösterilmeyecek bilgilerin reklamının satın alma kararını etkileyeceğini gösteriyor. Bu reklamların aldatıcı ve yanıltıcı olduğu bildirilmiştir.
Öte yandan, Türkiye hesabındaki bir otomotiv şirketinin ve sosyal medya platformunun çevrimiçi video paylaşımı, otomotiv modeli “ses tanıma fonksiyonu” “video paylaşımları” ile ilgilidir, ancak ülkedeki araç donanım paketinin işlevi, beyanda alakalı olacak çekirdeğin desteklenmesi nedeniyle aktif olarak kullanılamaz, bu nedenle gerçekliğin reklamında gösterilen reklam. altı çizili.
Sıfır -İlgi Kredi Reklamları incelendi
Beyannamede, otomotiv şirketleri “sıfır faiz” temasıyla yapılan kampanyalara hitap edildi, aşağıdaki ifadeler verildi:
“Bu bağlamda, otomotiv sektörü” nakit faiz ödenmesi “, reklamın ana mesajında” sıfır yüzdesi “olarak, reklamın ana mesajında tüketici satın alma kararını etkilemek için gösterilmesine rağmen, erken faiz oranından dolayı tüketici faizinin yükü, yıllık ve aylık maliyetlerin toplam maliyetinin gerçekleştirildiği belirlenmiştir. Yüzde olarak belirtilmesi zorunludur, öte yandan, tüketicilerin ekonomik davranışını “sıfır çıkar” olarak etkileyen ana vaadin gerçekliğini yansıtmayın ve tüketiciler yanıltıcı olarak kabul edilmektedir.
Ürünün bileşeninin Türkiye satış sayfasında, “deri”, “doğal deri”, bildirimde “deri” gibi ifadelerin ürünün içeriği hakkında bilgilendirildiğini vurguladığını vurguladığı gerçeğine rağmen, yabancı web sitelerinde yayınlanan promosyonlarda Türkiye'de satılan bazı ayakkabılar.